Firma “Advertising solutions”, koja je u vlasništvu Nataše Vulin, supruge potpredsjednika Vlade Srbije Aleksandra Vulina, radila je marketinški dio posla za “Srpsku kuću” u Parizu, koju je otvorio predsjednik države Aleksandar Vučić. Ovo, čini se, nije jedini državni projekat koji je povjeren privatnoj firmi, čije je sjedište, ni manje ni više, nego u stanu na Zvezdari, za koji je Vulin tvrdio da je kupljen pozajmljenim novcem Natašine “tetke iz Kanade”.
Srpski mediji, koji su pratili Olimpijske igre, danima su dobijali mejlove agencije „Advertising solutions“ o događajima vezanim za Srpsku kuću u Parizu. Obavještavali su javnost o dočeku Zorane Arunović i Damira Mikeca, osvajača prvih zlatnih medalja za Srbiju. Potom su mediji dobili poziv za prisustvo proslavi zlatnih, srebrnih i bronzane olimpijske medalje za Srbiju, kao i brojna obavještenja o „druženju“ sa olimpijskim timovima Srbije, izložbama i promociji Srbije u ovoj kući.
Mejlovi i ljubazni pozivi ove privatne firme ne bi bili iznenađujući, ni neuobičajeni, da vlasnica i direktorka agencije nije Nataša Vulin – supruga potpredsjednika Vlade Srbije Aleksandra Vulina.
Vučić presekao crvenu vrpcu
Srpska kuća otvorena je u julu ove godine u parku “La Vilet”, u okviru Olimpijskih igara 2024, a nije poznato koja državna institucija je stajala iza tog projekta. Ono što se zna je da je crvenu vrpcu presjekao lično predsjednik Srbije Aleksandar Vučić. Tom prilikom gost je bio Frank Rister, francuski ministar za spoljnu trgovinu koji je tada rekao da otvaranje Srpske kuće pokazuje spremnost Srbije da ojača odnose sa Francuskom. Kako je naveo, činjenica da je Srbija toliko uložila u Srpsku kuću je velika čast Francuskoj.
Na otvaranju je bio i predsjednik Republike Srpske Milorad Dodik, ministar sporta Srbije Zoran Gajić i predstavnici diplomatskog kora.
Kako je firma Advertising solutions, koja je u vlasništvu Vulinove žene, dobila posao na projektu Srpska kuća i od koje konkretno državne institucije nije poznato. Na tu temu smo uputili pitanja njenoj agenciji. Međutim do objavljivanja ovog teksta nismo dobili odgovore na konkretna pitanja ko ih je angažovao za taj projekat, kao i na drugim državnim projektima. Pitali smo i na koliko sličnih poslova su dosad radili, i da li smatraju da je ovakva saradnja države i privatne firme, kojom rukovodi supruga potpredsjednika Vlade, sukob interesa.
Međutim, da projekat „Srpska kuća“ možda i nije jedini koji spaja državu i privatnu agenciju „Advertising solutions“, uvjerili smo se nakon što smo na zvaničnom sajtu ove firme, u kategoriji „projekti“, pročitali ukratko o poslovima koje su obavljali od 2020. do danas.
Saradnja sa Tamarom Vučić
Prethodno je u maju ove godine, u Palati Srbija održana konferencija “Zajedno za mentalno zdravlje”, pod pokroviteljstvom Tamare Vučić, supruge predsjednika Srbije. Među govornicima je bila ministarka prosvjete, inače neuropsihijatar prof. dr Slavica Đukić Dejanović, a ovaj događaj je samo jedan u nizu projekata, koji je promovisala agencija “Advertising solutions”.
Ova agencija radila je u maju i marketing za konferenciju “Lepota žene” u Jugoslovenskoj kinoteci, na kojoj je takođe bila prisutna, i koju je otvorila, “prva dama” Tamara Vučić.
Izvor: nova.rs